Pogoji uporabe

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA:


1. UVOD:

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Spletno trgovino Zlatarstvo-Mravlje-si upravlja podjetje Mravlje Aleš s.p., Cesta zmage 35a, 1410 Zagorje ob Savi, v nadaljevanju ponudnik.

Spletna trgovina Zlatarstvo-Mravlje.si deluje 24 ur na dan, vse dni v letu.

Pazljivo preberite naslednje splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj vas ti zavezujejo s trenutkom, ko stopite vanjo. Splošni pogoji so veljavni na vseh straneh spletne trgovine brez izjeme. V primeru, da se s ponujenimi splošnimi pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ogleda strani in nakupa prek naše elektronske trgovine ne opravite. Šteje se, da ste z vsakim ogledom ali s transakcijo, opravljeno prek naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev. Tudi v prihodnje ste, do preklica ali spremembe veljavnih splošnih pogojev, ob vsakem ogledu ali pri vsaki transakciji, opravljeni na naši spletni strani, zavezani z navedenimi splošnimi pogoji. Splošne pogoje bomo redno ažurirali in bodo v vsakem trenutku v svoji najnovejši in veljavni verziji v celotnem besedilu dostopni vsakomur brez težav.

Ponudnik se zavezuje, da bo poslovanje spletne trgovine v skladu z vso veljavno zakonodajo.

Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine, niti se ne zavezuje za pravilnost in popolnost tekstovnega, video, slikovnega ali zvočnega materiala. Fotografija in dejanski izgled artikla se lahko razlikujeta.

Podjetje Mravlje Aleš s.p. si pridržuje pravico do kakršnihkoli sprememb, delnih ali v celoti, kateregakoli dela splošnih pogojev brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave.

Vsa komunikacija, ki se vrši med kupcem in podjetjem Mravlje Aleš s.p. v elektronski obliki se šteje, kot da je bila izvedena v pisni obliki in ima veljavo pogodbe.

Zaradi različnih tehničnih ali drugačnih razlogov poslovanje preko naše spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si podjetje Mravlje Aleš s.p. pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov, ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine, ali drugače omeji ali ustavi poslovanje spletne trgovine.

Ponudba in pogodba v elektronski trgovini sta v celoti objavljeni v slovenskem jeziku.  Elektronska trgovina posluje samo na ozemlju Republike Slovenije.

Prodaja in dostava blaga je možna samo na ozemlju Republike Slovenije. Pogodbo je moč skleniti le v slovenskem jeziku.

Elektronski izvod pogodbe prejme kupec po elektronski pošti takoj, ko odda naročilo. Priporočljivo je, da si ga natisne ali shrani na disk.

Izvod pogodbe v pisni obliki prejme kupec na dom (kot račun ob dobavi).

Nakup v spletni trgovini ali sploh kakršnokoli posredovanje osebnih podatkov na straneh spletne trgovine je dovoljen samo pravno – poslovno sposobnim osebam, starejšim od 15 let, ostale osebe morajo za vsako posredovano informacijo pridobiti zakonsko veljavno soglasje staršev ali skrbnika.

Podjetje Mravlje Aleš s.p. ne prevzema nikakršne odgovornosti za kakršnokoli okvaro vaše strojne ali programske opreme zaradi obiska in operiranja s stranmi spletne trgovine Zlatar-Mravlje.si.


2. DOSTOPNOST INFORMACIJ:

V skladu z 43. b čelom ZVPot-UPB2, se ponudnik zavezuje, da kupcu pred nakupom zagotovi naslednje informacije:

a) ime in sedež podjetja

b) kontaktni podatki, ki omogočajo hitro komunikacijo in odpravo morebitnih težav (e-pošta, telefon)

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev

d) cene blaga in storitev, vključno z vsemi davki

e) časovna veljavnost ponudbe

f) pogoji dostave oziroma morebitni stroški dostave

g) način plačila in dostave, vključno z rokom dobave ali izpolnitve

h) pravica do odstopa od pogodbe v skladu s 43. č členom ZVPot-UPB2 vključno z opisom postopka ob pritožbi


3. DOBAVNI ROK:

Ponudnik se trudi, da bo blago dostavljeno do naročnika v navedenih rokih. Blago ki je na zalogi, ima rok dobave 1-5 delovnih dni.

Blago, ki ga ni na zalogi je možno naročiti po elektronski pošti ali telefonu, v tem primeru je rok dobave po dogovoru. Po oddaji naročila prejme naročnik obvestilo po elektronski pošti o oddanem naročilu, ki vsebuje informacijo o vsebini naročila in načinu plačila.

V obvestilu so navedeni tudi kontaktni podatki ponudnika, na katere se lahko naročnik obrne v primeru kakršnihkoli vprašanj ali pripomb v zvezi z naročilom. Način dostave je paketna dostava Pošte Slovenije , kar pomeni, da bo naročilo dostavljeno skladno s pogoji Pošte Slovenije. V kolikor vas ob dostavi pustil sporočilo.

Stroški pakiranja in poštnine pri plačilu z plačilno metodo »po povzetju» znašajo 3,50 EUR brez kakršnihkoli dodatnih stroškov (cena je enaka ne glede na velikost ali težo paketa, brez bančne provizije pri plačilu, itd).

Stroški pakiranja in poštnine pri plačilu z plačilno metodo »po predračunu» znašajo 3,50 EUR brez kakršnihkoli dodatnih stroškov (cena je enaka ne glede na velikost ali težo paketa, brez bančne provizije pri plačilu, itd).

Pri nakupu nad 35,00 EUR stroška poštnine ni in je dostava brezplačna !

- Pomembno opozorilo: Da bi prejeli naročilo v najkrašjem času, vam svetujemo, da upoštevate naslednje:

1. Navedite podatke za dostavo, kjer je vedno nekdo na razpolago za prevzem paketa. V kolikor vas ob dostavi ni doma, vam bo poštar pustil sporočilo.

2. Priimek naveden v naslovu za dostavo mora biti tudi naveden na zvoncu/domofonu/poštnem nabiralniku. V kolikor poštar ne najde priimka, nam vrne paket z opombo: ''Prejemnik neznan''

3. Navedite tudi vašo mobilno telefonsko številko v primeru, da bi vas v primeru nezmožnosti dobave lahko kontaktirali.

-Kdaj bom prejel(a) naročeno blago?

• Dostava na dom:

Naročila, ki jih dobimo v soboto, nedeljo ali praznik, bodo načeloma odpremljena prvi naslednji delovni dan (navadno torek). Ob odpremi naročila vas obvestimo na e-mail ter vam sporočimo vse podatke vašega paketa.

Odgovornost naročnika v primeru ne dviga paketa

V kolikor naročnik paketa ne dvigne, nastanejo stroški dvojnega pošiljanja. Na ta način naročnik odstopi od pogodbe, a je kljub temu dolžan pokriti stroške vračanja paketa skladno z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2 43.č člen alineja 6). Tako stroški pošiljanja odpadejo na pošiljatelja, stroški vračanja paketa pa na naročnika. Višina teh stroškov je odvisna od dimenzije in teže paketa. V kolikor naročnik paketa ne dvigne, bo prodajalec v roku 5 dni od prejetja vrnjenega paketa, izdal naročniku račun v višini stroškov vračila, skladno z ceniki dostavnih služb (Pošta Slovenije).


4.CENE:

Cene izdelkov v spletni trgovini Zlatarstvo-Mravlje.si so brez DDV (nismo davčni zavezanci). Podjetje Mravlje Aleš s.p. ni davčni zavezanec (SI38605716).Cene so označene v EUR. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila. Cene na spletnih straneh so dokončne in veljajo samo za nakup (oddano naročilo) preko spletne trgovine. Cene za izbrano blago ali storitev veljajo na dan opravljenega nakupa.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Cena, po kateri ste blago naročili velja dokler blaga ne dostavimo. Cene ne vključujejo dostave.

Spletna cena velja za vse kupce spletne trgovine www.zlatartsvo-Mravlje.si. Kupec postanete ob oddaji naročila preko spletne košarice na spletnem mestu www.Zlatarstvo-Mravlje.si .


5. NAROČILO:

Kupec uvrsti artikle v košarico, kjer se mu ponudi možnost nadaljevanja nakupa ali zaključek nakupa.

V košarici se prikaže naziv artikla, količina, popust na običajno ceno. Ko kupec zaključi naročilo, prejme sporočilo po e-pošti, da je naročilo sprejeto. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost artiklov in naročilo potrdi ali pa ga z razlogom zavrne. Na tej stopnji so sprejeta naročila obravnavana kot nepreklicna. V primeru, da bi radi odstopili od naročila nas prosimo obvestite v roku (1) ure od prejetega naročila po elektronski pošti.Ko je naročilo izvedeno prodajalec v najkrajšem možnem času blago pripravi in ga odpošlje ali pripravi za osebni prevzem.


6. GARANCIJA:

Podjetje Mravlje Aleš s.p. zagotavlja, da izdelki ob odpremi nimajo konstrukcijskih, proizvodnih, materialnih ali funkcijskih napak. Ob njihovi normalni uporabi vam zagotavljamo 1-mesečni garancijski rok. Iz tega jamstva so izključene poškodbe, ki so posledica nepravilne uporabe izdelka.

Garancija prav tako ne velja, če so v izdelek posegale nepooblaščene osebe in je izdelek namerno poškodovan.

Normalna obraba izdelka, ki je zaradi vsakodnevne uporabe pričakovana, je seveda izključena iz te garancije.

Garancija začne teči od dneva nakupa izdelka v trgovini in jo lahko uveljavljate vedno samo skupaj z računom prodajalca ter pisnim obvestilom kupca (na prodajalčev e-mail).

Garancijska izjava:

1. Popravila so zagotovljena v garancijskem roku, kot tudi izven njega.

2. V garancijskem roku bomo na svoje stroške odpravili napake, do katerih je naš kupec upravičen.

3. Vsa popravila bomo odpravili v roku 45 dni od prejema izdelka v popravilo. V primeru, da vaš izdelek v temu roku ni popravljen imate pravico zahtevati nov izdelek.

4. Če ni drugače označeno, velja garancija na ozemeljskem območju Republike Slovenije.

5. Opozorilo, da garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu.

Prenehanje Garancije:

1. Podjetje Mravlje Aleš s.p. ne jamči za napake in okvare,ki bi nastale zaradi.

1.1 Nestrokovne, nenamenske in / ali malomarne uporabe izdelka.

1.2 Če izdelek proizvajalcu ni bil dostavljen z originalnim računom.

1.3 Če je popravilo opravila nepooblaščena oseba.

1.4 Če je poškodba nastala v nesreči ali med letalskim prevozom.

1.5 Pri normalni obrabi delov, pri katerih se zaradi vsakodnevne uporabe pričakuje hitra obraba.

1.6 Če kako drugače niso bili izpolnjeni zgoraj navedeni garancijski pogoji.


7. REKLAMACIJE:

V primeru, da ste po pošti prejeli okvarjen izdelek, nas o tem obvestite v najkrajšem možnem času preko elektronske pošte na naslov zlatar.ales.mravlje@siol.net , info@zlatarstvo-mravlje.si ali na telefonsko številko 041 623 636. Prav tako nas kar najhitreje obvestite, če se prejeti izdelek razlikuje od kupljenega. Potrošnik lahko uveljavlja stvarno napako, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh (2) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, vendar najkasneje v roku dveh (2) let, odkar je bila stvar izročena. Reševanje reklamacij bo potekalo v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov.


8. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA:

Vračilo blaga:

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov zlatar.ales.mravlje@siol.net ali info@zlatarstvo-mravlje.si), da odstopa od pogodbe na objavljenem obrazcu, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek posredovanja (pošiljanja) blaga. 

Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. 

Kupec lahko v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku brez posebnega razloga pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila, razen, za izdelke, narejene po naročilu! Obvestilo o odstopu lahko kupec predloži na obrazcu ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14-ih dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe povrne kupcu vsa prejeta plačila. Podjetje povrne plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen, če je potrošnik zahteval uporabo drugega. Potrošnik pri vračilu denarja ne nosi nobenih stroškov.

Kupec mora blago vrniti  v času 14 dni po sporočilu o odstopu od naročila. Po vračilu blaga prejme kupec vračilo denarja. Obrazec za odstop od naročila je objavljen posebej, na tej povezavi (link http://zlatarstvo-mravlje.si/index.php?route=information/information&information_id=8).


9. REŠEVANJE SPOROV:

Morebitni spori med strankami, ki so v kakršnikoli povezavi z spletno trgovino, se rešujejo sporazumno, v nasprotnem primeru se stranke dogovorijo, da bo spor reševalo pristojno sodišče v Trbovljah.


10. VARSTVO POTROŠNIKOV:

Pri prodaji spoštujemo zakon o varstvu potrošnikov. Preberite si, kaj o prodaji preko interneta pravi zakon o varstvu potrošnikov. (link https://www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina/51154#)

Prav tako poslujemo v skladu z zakonom o elektronskem poslovanju na trgu. (link http://www.uradni-list.si/1/content?id=94740&part=&highlight=+elektronskem+poslovanju+na+trgu)


11. VAROVANJE PODATKOV:

V spletni trgovini Zlatarstvo-Mravlje.si soglašate, da se vaši osebni podatki uvrstijo v seznam uporabnikov trgovine Zlatarstvo-Mravlje.si in se strinjate z uporabo vaših podatkov na način in v namene, opisane v nadaljevanju. Podjetje Mravlje Aleš s.p. spoštuje vašo zasebnost in se zavezuje, da bo osebne podatke, pridobljene preko nakupa v spletni trgovini, skrbno varovalo in jih brez vaše privolitve ne bo posredovalo tretji osebi. Uporabljali jih bomo izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, blaga in ostalo potrebno komunikacijo.

Podjetje Mravlje Aleš s.p. se zavezuje, da bo spoštovalo eventualno željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil. Osebne podatke hranimo v računalniški obliki. Po prenehanju potrebe po vodenju osebnih podatkov, se podatki izbrišejo oziroma se uničijo nosilci podatkov.


12. VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK:

V primeru, da ste prejeli od poštarja paket, ki ima poškodbo embalaže , katera je vidna ob sami dostavi paketa ali v njem manjka vsebina kaže znake odprtja, skrita poškodba (poškodba blaga, lom) vas prosimo, da nas takoj obvestite na tel: 041 623 636 sprožili bomo postopek

reklamacije pri Pošti Slovenije. Prosimo vas, da paket pustite v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili).Prosimo vas,da tudi vrnete originalno embalažo!

Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Pozor. Reklamacijo prevoza lahko uveljavlja samo plačnik storitve/pogodbena stranka oz. pošiljatelj.


13. AVTORSKA ZAŠČITA:

Vse vsebine, ki so objavljene na spletni strani http://www.Zlatarstvo-Mravlje.si so last podjetja ,Mravlje Aleš s.p., Cesta zmage 35a, 1410 Zagorje ob Savi .

Vsa avtorska dela so zaščitena že z nastankom in jih ni potrebno posebej označevati. Prepovedana je reprodukcija, distribucija, spreminjanje, javno prikazovanje in predvajanje ter ostale oblike izkoriščanja avtorskega dela.Avtorsko pravno zaščitene vsebine je dovoljeno uporabljati zgolj za zasebne namene, oziroma s pisnim privoljenjem podjetja Mravlje Aleš s.p.. 


14. PRITOŽBE IN SPORI

Pri poslovanju spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Trudimo se izpolnjevati svojo dolžnost in vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V petih delovnih dneh bomo potrdili, da smo prejeli pritožbo, sporočili kupcu, kako dolgo bo potekala obravnava pritožbe in ga vseskozi obveščali o poteku postopka. V primeru pritožb se lahko obrnete na naš email naslov ​info@zlatarstvo-mravlje.si​.

Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Zavedamo se, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadevamo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Izvensodno reševanje potrošniških sporov Skladno z zakonskimi normativi, Mravlje Aleš s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Mravlje Aleš s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na spletni povezavi (link https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage).

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe(EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. Kodeks ravnanja po ZEPT Podjetje Mravlje Aleš s.p.. posluje v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi. Več informacij o ZEPT je na voljo na spletnih straneh Uradnega lista Republike Slovenije.


16. STVARNA NAPAKA

Kupec, ki naroči izdelke v spletni trgovini Zlatarstvo Mravlje, lahko, v primeru stvarne napake, reklamira izdelek, vendar najkasneje v dveh mesecih od nakupa. V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. Kupci lahko reklamacijo uveljavljajo tako, da pošljejo fotografije, iz katerih je razvidna napaka na izdelku. Fotografije se pošlje na elektronski naslov zlatar.ales.mravlje@siol.net ali info@zlatarstvo-mravlje.si ​. Pridržujemo pa si tudi pravico za fizični pregled izdelka. V tem primeru mora kupec poslati izdelek na naš naslov. V primeru poškodbe ali izgube paketa med pošiljanjem nastale stroške krije kupec. V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile reklamacije ni možno uveljavljati. Prav tako reklamacije ni mogoče uveljavljati v primeru, da so na blagu vidni posegi tujih, nepooblaščenih oseb, pri napačnem upravljanju oz. malomarnem ravnanju.