Pogoji uporabe

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA:

1. UVOD:
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Spletno trgovino Zlatarstvo-Mravlje-si upravlja podjetje Zlatar Aleš Mravlje s.p.,Cesta zmage 35a, 1410 Zagorje ob Savi, v nadaljevanju ponudnik.

Spletna trgovina Zlatarstvo-Mravlje.si deluje 24 ur na dan, vse dni v letu.

Pazljivo preberite naslednje splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj vas ti zavezujejo s trenutkom, ko stopite vanjo. Splošni pogoji so veljavni na vseh straneh spletne trgovine brez izjeme. V primeru, da se s ponujenimi splošnimi pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ogleda strani in nakupa prek naše elektronske trgovine ne opravite. Šteje se, da ste z vsakim ogledom ali s transakcijo, opravljeno prek naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev. Tudi v prihodnje ste, do preklica ali spremembe veljavnih splošnih pogojev, ob vsakem ogledu ali pri vsaki transakciji, opravljeni na naši spletni strani, zavezani z navedenimi splošnimi pogoji. Splošne pogoje bomo redno ažurirali in bodo v vsakem trenutku v svoji najnovejši in veljavni verziji v celotnem besedilu dostopni vsakomur brez težav.

Ponudnik se zavezuje, da bo poslovanje spletne trgovine v skladu z vso veljavno zakonodajo.

Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine, niti se ne zavezuje za pravilnost in popolnost tekstovnega,video, slikovnega ali zvočnega materiala.Fotografija in dejanski izgled artikla se lahko razlikujeta.

Podjetje Zlatar Aleš Mravlje s.p. si pridržuje pravico do kakršnihkoli sprememb, delnih ali v celoti, kateregakoli dela splošnih pogojev brez posebne najave.Spremembe veljajo od trenutka objave.

Vsa komunikacija, ki se vrši med kupcem in podjetjem Zlatar Aleš Mravlje s.p. v elektronski obliki se šteje, kot da je bila izvedena v pisni obliki in ima veljavo pogodbe.

Zaradi različnih tehničnih ali drugačnih razlogov poslovanje preko naše spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč.Zato si podjetje Zlatar Aleš Mravlje s.p. pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov, ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine, ali drugače omeji ali ustavi poslovanje spletne trgovine.
Ponudba in pogodba v elektronski trgovini sta v celoti objavljeni v slovenskem jeziku.Elektronska trgovina posluje samo na ozemlju Republike Slovenije.
Prodaja in dostava blaga je možna samo na ozemlju Republike Slovenije. Pogodbo je moč skleniti le v slovenskem jeziku.

Elektronski izvod pogodbe prejme kupec po elektronski pošti takoj, ko odda naročilo. Priporočljivo je, da si ga natisne ali shrani na disk.

Izvod pogodbe v pisni obliki prejme kupec na dom (kot račun ob dobavi).

Nakup v spletni trgovini ali sploh kakršnokoli posredovanje osebnih podatkov na straneh spletne trgovine je dovoljen samo pravno – poslovno sposobnim osebam, starejšim od 15 let, ostale osebe morajo za vsako posredovano informacijo pridobiti zakonsko veljavno soglasje staršev ali skrbnika.

Podjetje Zlatar Aleš Mravlje s.p. ne prevzema nikakršne odgovornosti za kakršnokoli okvaro vaše strojne ali programske opreme zaradi obiska in operiranja s stranmi spletne trgovine Zlatar-Mravlje.si ali za kakršnokoli škodo, povzročeno z izdelki, ali ki je v kakršnikoli zvezi z izdelki, kupljenimi v spletni trgovini.

2. DOSTOPNOST INFORMACIJ:
V skladu z 43. b čelom ZVPot-UPB2, se ponudnik zavezuje, da kupcu pred nakupom zagotovi naslednje informacije:

a) ime in sedež podjetja
b) kontaktni podatki, ki omogočajo hitro komunikacijo in odpravo morebitnih težav (e-pošta, telefon)
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
d) cene blaga in storitev, vključno z vsemi davki
e) časovna veljavnost ponudbe
f) pogoji dostave oziroma morebitni stroški dostave
g) način plačila in dostave, vključno z rokom dobave ali izpolnitve
h) pravica do odstopa od pogodbe v skladu s 43. č členom ZVPot-UPB2 vključno z opisom postopka ob pritožbi

3. DOBAVNI ROK:
Ponudnik se trudi, da bo blago dostavljeno do naročnika v navedenih rokih. Blago ki je na zalogi, ima rok dobave 1-5 delovnih dni.
Blago, ki ga ni na zalogi je možno naročiti po elektronski pošti ali telefonu, v tem primeru je rok dobave po dogovoru.Po oddaji naročila prejme naročnik obvestilo po elektronski pošti o oddanem naročilu, ki vsebuje informacijo o vsebini naročila in načinu plačila.
V obvestilu so navedeni tudi kontaktni podatki ponudnika, na katere se lahko naročnik obrne v primeru kakršnihkoli vprašanj ali pripomb v zvezi z naročilom. Način dostave je paketna dostava Pošte Slovenije , kar pomeni, da bo naročilo dostavljeno skladno s pogoji Pošte Slovenije. V kolikor vas ob dostavi pustil sporočilo.
Stroški pakiranja in poštnine pri plačilu z plačilno metodo »po povzetju» znašajo 3,50 EUR brez kakršnihkoli dodatnih stroškov (cena je enaka ne glede na velikost ali težo paketa,brez bančne provizije pri plačilu, itd).
Stroški pakiranja in poštnine pri plačilu z plačilno metodo »po predračunu» znašajo 2,50 EUR brez kakršnihkoli dodatnih stroškov (cena je enaka ne glede na velikost ali težo paketa,brez bančne provizije pri plačilu, itd).

Pri nakupu nad 35,00 EUR stroška poštnine ni in je dostava brezplačna !

- Pomembno opozorilo: Da bi prejeli naročilo v najkrašjem času, vam svetujemo, da upoštevate naslednje:

1. Navedite podatke za dostavo, kjer je vedno nekdo na razpolago za prevzem paketa. V kolikor vas ob dostavi ni doma, vam bo poštar pustil sporočilo.
2. Priimek naveden v naslovu za dostavo mora biti tudi naveden na zvoncu/domofonu/poštnem nabiralniku. V kolikor poštar ne najde priimka, nam vrne paket z opombo: ''Prejemnik neznan''
3. Navedite tudi vašo mobilno telefonsko številko v primeru, da bi vas v primeru nezmožnosti dobave lahko kontaktirali.


-Kdaj bom prejel(a) naročeno blago?

• Dostava na dom:

Naročila, ki jih dobimo v soboto,nedeljo ali praznik, bodo načeloma odpremljena prvi naslednji delovni dan (navadno torek). Ob odpremi naročila vas obvestimo na e-mail ter vam sporočimo vse podatke vašega paketa.
Odgovornost naročnika v primeru nedviga paketa
V kolikor naročnik paketa ne dvigne, nastanejo stroški dvojnega pošiljanja. Na ta način naročnik odstopi od pogodbe, a je kljub temu dolžan pokriti stroške vračanja paketa skladno z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2 43.č člen alineja 6). Tako stroški pošiljanja odpadejo na pošiljatelja, stroški vračanja paketa pa na naročnika. Višina teh stroškov je odvisna od dimenzije in teže paketa. V kolikor naročnik paketa ne dvigne, bo prodajalec v roku 5 dni od prejetja vrnjenega paketa, izdal naročniku račun v višini stroškov vračila, skladno z ceniki dostavnih služb (Pošta Slovenije).

4.CENE:

Cene izdelkov v spletni trgovini Zlatarstvo-Mravlje.si so brez DDV (nismo davčni zavezanci). Podjetje Zlatar Aleš Mravlje s.p. ni davčni zavezanec (SI38605716).Cene so označene v EUR. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila. Cene na spletnih straneh so dokončne in veljajo samo
za nakup (oddano naročilo) preko spletne trgovine. Cene za izbrano blago ali storitev veljajo na dan opravljenega nakupa.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.Cena, po kateri ste blago naročili velja dokler blaga ne dostavimo.Cene ne vključujejo dostave.

Spletna cena velja za vse kupce spletne trgovine www.zlatartsvo-Mravlje.si. Kupec postanete ob oddaji naročila preko spletne košarice na spletnem mestu www.Zlatarstvo-Mravlje.si .

5. NAROČILO:

Kupec uvrsti artikle v košarico, kjer se mu ponudi možnost nadaljevanja nakupa ali zaključek nakupa.
V košarici se prikaže naziv artikla, količina, popust na običajno ceno. Ko kupec zaključi naročilo, prejme sporočilo po e-pošti, da je naročilo sprejeto. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost artiklov in naročilo potrdi ali pa ga z razlogom zavrne. Na tej stopnji so sprejeta naročila obravnavana kot nepreklicna.V primeru,da bi radi odstopili od naročila nas prosimo obvestite v roku (1) ure od prejetega naročila po elektronski pošti.Ko je naročilo izvedeno prodajalec v najkrajšem možnem času blago pripravi in ga odpošlje ali pripravi za osebni prevzem.

6. GARANCIJA:


Podjetje Zlatar Aleš Mravlje s.p. zagotavlja, da izdelki ob odpremi nimajo konstrukcijskih, proizvodnih, materialnih ali funkcijskih napak. Ob njihovi normalni uporabi vam zagotavljamo 1-mesečni garancijski rok. Iz tega jamstva so izključene poškodbe, ki so posledica nepravilne uporabe izdelka.
Garancija prav tako ne velja, če so v izdelek posegale nepooblaščene osebe in je izdelek namerno poškodovan.
Normalna obraba izdelka, ki je zaradi vsakodnevne uporabe pričakovana, je seveda izključena iz te garancije.

Garancija začne teči od dneva nakupa izdelka v trgovini in jo lahko uveljavljate vedno samo skupaj z računom prodajalca ter pisnim obvestilom kupca (na prodajalčev e-mail).

Garancijska izjava:

1. Popravila so zagotovljena v garancijskem roku, kot tudi izven njega.
2. V garancijskem roku bomo na svoje stroške odpravili napake, do katerih je naš kupec upravičen.
3. Vsa popravila bomo odpravili v roku 45 dni od prejema izdelka v popravilo.V primeru, da vaš izdelek v temu roku ni popravljen imate pravico zahtevati nov izdelek.
4. Če ni drugače označeno, velja garancija na ozemeljskem območju Republike Slovenije.
5. Opozorilo,da garancija ne izključuje pravic potrošnika,ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu.

Prenehanje Garancije:

1. Podjetje Zlatar Aleš Mravlje s.p. ne jamči za napake in okvare,ki bi nastale zaradi.
1.1 Nestrokovne, nenamenske in / ali malomarne uporabe izdelka.
1.2 Če izdelek proizvajalcu ni bil dostavljen z originalnim računom.
1.3 Če je popravilo opravila nepooblaščena oseba.
1.4 Če je poškodba nastala v nesreči ali med letalskim prevozom.
1.5 Pri normalni obrabi delov, pri katerih se zaradi vsakodnevne uporabe pričakuje hitra obraba.
1.6 Če kako drugače niso bili izpolnjeni zgoraj navedeni garancijski pogoji.

7. REKLAMACIJE:

V primeru, da ste po pošti prejeli okvarjen izdelek, nas o tem obvestite v najkrajšem možnem času preko elektronske pošte na naslov zlatar.ales.mravlje@siol.net ali na telefonsko številko 041 623 636. Prav tako nas kar najhitreje obvestite, če se prejeti izdelek razlikuje od kupljenega, da lahko napako odpravimo v najkrajšem možnem času. Potrošnik lahko uveljavlja stvarno napako, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh (2) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, vendar najkasneje v roku enega (1) leta, odkar je bila stvar izročena. Reševanje reklamacij bo potekalo v skladu z določili Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov.
8. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA:
Vračilo blaga:
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov zlatar.ales.mravlje@siol.net), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek posredovanja (pošiljanja) blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Če potrošnik morda artikel že začne uporabljati ali če pri tehničnih izdelkih posamezne komponente odpre ali sestavlja, odstop od pogodbe žal več ni možen.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).
Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Reklamacija:
V primeru Reklamacije blago vrnite na spodnji naslov prosimo vas tudi,da nas o vaši nameri predhodno obvestite na e-mail : zlatar.ales.mravlje@siol.net ali na tel.:041 623 636

PODJETJE: Zlatar Aleš Mravlje s.p.
NASLOV: Cesta zmage 35a, 1410 Zagorje ob Savi

9. REŠEVANJE SPOROV:

Morebitni spori med strankami, ki so v kakršnikoli povezavi z spletno trgovino, se rešujejo sporazumno, v nasprotnem primeru se stranke dogovorijo, da bo spor reševalo pristojno sodišče v Trbovljah.

10. SLIKE IN BESEDILO:

Slike izdelkov v spletni trgovini http://www.Zlatarstvo-Mravlje.si/ so simbolične. Za morebitne napake pri opisih izdelkov ne odgovarjamo.

11. VARSTVO POTROŠNIKOV:

Pri prodaji spoštujemo zakon o varstvu potrošnikov. Preberite si, kaj o prodaji preko interneta pravi zakon o varstvu potrošnikov. (link http://www.uradni-list.si/1/content?id=51154)
Prav tako poslujemo v skladu z zakonom o elektronskem poslovanju na trgu. (link http://www.uradni-list.si/1/content?id=94740&part=&highlight=+elektronskem+poslovanju+na+trgu)
1
2. VAROVANJE PODATKOV:

V spletni trgovini Zlatarstvo-Mravlje.si soglašate, da se vaši osebni podatki uvrstijo v seznam uporabnikov trgovine Zlatarstvo-Mravlje.si in se strinjate z uporabo vaših podatkov na način in v namene, opisane v nadaljevanju. Podjetje Zlatar Aleš Mravlje s.p. spoštuje vašo zasebnost in se zavezuje, da bo osebne podatke, pridobljene preko nakupa v spletni trgovini, skrbno varovalo in jih brez vaše privolitve ne bo posredovalo tretji osebi.Uporabljali jih bomo izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, blaga in ostalo potrebno komunikacijo.
Podjetje Zlatar Aleš Mravlje s.p. se zavezuje, da bo spoštovalo eventualno željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil.Osebne podatke hranimo v računalniški obliki. Po prenehanju potrebe po vodenju osebnih podatkov, se podatki izbrišejo oziroma se uničijo nosilci podatkov.

13. VARNO PLAČEVANJE:

Na naših spletnih straneh uporabljamo več varnostno - zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo, neželenim spreminjanjem ali zlorabo podatkov. Celotna uporabniška seja v spletni trgovini teče v varnem načinu s pomočjo protokola HTTPS, ki uporablja SSL (Secure Sockets Layer).
Podatki se kodirajo s 256 bitnim ključem, še preden zapustijo vaš brskalnik, in se na naš strežnik prenašajo v zaščiteni obliki. Sistem tako preprečuje, da bi kdo prestregel vaše podatke, ki jih pošiljate v spletno trgovino (gesla, osebni podatki ipd.).

- Kaj je to protokol HTTPS?

HTTPS je protokol za varen prenos podatkov med uporabnikovim brskalnikom in strežnikom. HTTPS protokol uporablja SSL (Secure Socket Layer).To pomeni, da so vsi podatki, ki se prenašajo po tem protokolu, zakodirani in je nemogoče ali vsaj zelo težko, da bi jih prestregla in prebrala tretja oseba.
Zato takšen protokol zagotavlja popolno zasebnost in varnost pri nakupu ali drugih transakcijah preko interneta. Označen je s ključavnico, ki se navadno pojavi v spodnjem desnem kotu okna brskalnika.

- Plačevanje s Paypal ( v pripravi )

Pri plačevanju s kreditnimi in plačilnimi karticami uporabljamo transakcijski sistem PayPal, tako da podatki o vaši kreditni oz. plačilni kartici po varni povezavi potujejo neposredno v avtorizacijski center in se v sistemu Spletne trgovine ne shranjujejo. Podatkov o plačilnih oz. kreditnih karticah ne hranimo.

14. VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK:
V primeru, da ste prejeli od poštarja paket, ki ima poškodbo embalaže , katera je vidna ob sami dostavi paketa ali v njem manjka vsebina kaže znake odprtja,skrita poškodba (poškodba blaga,lom) vas prosimo,da nas takoj obvestite na tel: 041 623 636 sprožili bomo postopek
reklamacije pri Pošti Slovenije. Prosimo vas,da paket pustite v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili).Prosimo vas,da tudi vrnete originalno embalažo!
Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Pozor. Reklamacijo prevoza lahko uveljavlja samo plačnik storitve/pogodbena stranka oz. Pošiljatelj.
15. AVTORSKA ZAŠČITA:
Vse vsebine, ki so objavljene na spletni strani http://www.Zlatarstvo-Mravlje.si so last podjetja , Zlatar Aleš Mravlje s.p., Cesta zmage 35a, 1410 Zagorje ob Savi .
Vsa avtorska dela so zaščitena že z nastankom in jih ni potrebno posebej označevati. Prepovedana je reprodukcija, distribucija, spreminjanje, javno prikazovanje in predvajanje ter ostale oblike izkoriščanja avtorskega dela.Avtorsko pravno zaščitene vsebine je dovoljeno uporabljati zgolj za zasebne namene, oziroma s pisnim privoljenjem podjetja Zlatar Aleš Mravlje s.p..